به گزارش نیرومحرکه، با رفع موانع و مشکلات قانونی که منجر به نارضایتی مشتریان مدیران خودرو شده بود، این شرکت با رشد صددرصدی در زمینه تحویل خودروها، به زودی به تمام تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل خواهد کرد.

باید خاطرنشان کرد که وجود چالش های قابل توجهی باعث شد تا تحویل خودروها از کارخانه به مشتریان مدیران خودرو با تاخیر همراه شود. البته باید درنظر داشت که با درک اهمیت رضایت مشتری، این شرکت اقدامات فوری را برای حل موانع موجود انجام داد.

پیشرفت چشمگیر در زمانبندی تحویل
تأثیر این بهبودها در آمارهای مربوط به سهماهه اخیر مشهود است که تسریع قابل توجهی در فرآیند تحویل محصولات مدیران خودرو را نشان میدهد. از مرداد تا مهر، مدیران خودرو بهطور موفقیتآمیز نرخ تحویل خود را به میزان ۱۰۰ درصد افزایش داده که این پیشرفت در ارقام نمایان است؛ به نحوی که از ۶۰ هزار دستگاه خودرو که از ابتدای سال جاری در تاخیر قرار داشتند، اکنون تنها یک سوم آنها باقی مانده تا به مشتریان تحویل داده شود. روند صعودی در نرخهای تحویل، نشاندهنده کاهش تأخیرها است. با این وضعیت مدیران خوشبین است ظرف دو ماه آینده، بهروزرسانی کاملی در فرآیند تحویل خودروها صورت گیرد.





